Support

Fra tid til annen hender det at man har behov for hjelp eller service på utstyr. Derfor er supportegenskapene og kunnskapsnivået til forhandleren en viktig del av regnestykket som utgjør bedriftens datakjøp. Profesjonelt bruk fordrer tross alt en profesjonell leverandør.
Hos oss får du det servicenivået du ønsker.

Teknisk service

Vår tekniske avdeling klargjør og setter opp dine skrivere eller datamaskiner. Vi har lang erfaring og stor kompentanse med alt innen data og skrivere. Vi kan utfører service og vedlikehold på en rekke merker av skrivere og kopimaskiner. Når du ringer vår serviceavdeling kommer du rett til tekniker. Har det oppstått feil på skriver, har vi skrivere som vi leverer ut når vi må ta med oss skriver tilbake til verkstedet. Du kan melde feil på service@cas.no

Serviceavtale

Som kunde kan du tegne egen serviceavtale på dine datamaskiner eller skrivere. Med serviceavtale blir DU prioritert med hensyn til responstid på supporttelefon eller besøk hos deg. Responstid er normalt senest dagen etter at vi har registrert oppdraget, såfremt eventuelle deler er tilgjengelig hos Lexmark Norge. CAS utfører 12. mnd. GARANTI reparasjon på Lexmark produkter.

LVP Expert Partner

CAS er Lexmark Value Print Expert Partner. Som LVP Expert Partner er alle våre teknikere sertifisert av Lexmark Norge. For deg som kunde betyr det stor kompetanse og kunnskap på alle Lexmark skrivere.